MonkeyLife

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Emilia Wiberg - 16 november 2012 23:38

 

Ja, som sagt har varit en GALEN dag!

Det började med att jag tog bussen till skolan och möte Anthony<3 som vanligt så var jag framme i anderslöv 08.39 och vi börjar 08.40 :S men vi hade elevens val så det var ändå ganska chill :D jag och Anthony satt och lyssnade på musik hela lektionen xD

Sen hade vi gympa, och det var dodgeball :D Älskar det , jag vann 3 av 5 matcher :D eller asså jag och mitt lag xD<3

Jag måste faktiskt säga att Anthony e grym på dodgeball ;D

Sen hade vi elevens val igen :S och då jobbade vi med no :)

Sen var det lunch, men jag och Anthony åt såklart inte i matsalen, ÄKLIG mat! istället puttade han mig så att en gardinstång ramlade ner xD snacka o´m att inte kunna sluta skratta xD

Sen hade vi engelska och tittade på nån konsigt film xD

Efter det hade vi elevsen val igen , och den lärare e SJUK! Asså i början när han var ny var han helt okej men nu e han helt konstig, han säger till mig och Anthony att inte prata, även om vi har suttit och läst hela jävla lektionen!

Men sen slutade vi och gick hem till Anthony :)

Jag satte mig i hans datorstol, och drog i han så han ramlade och jag ramlade på han och stolen ramlade på mig xD

Och sedan åkte vi hem till mig och Anthony ska sova här till söndag och Tlda här lörda-söndag ;)

Och nu sitter han och sjunger och leker Gittan ;)

Jag gör kanske ett inlägg till senare..<3

Hejdå<3

//Emilia<3


Läs gärna om mig (L)


Emilia här!
Kik: emiliawib

Ställ en fråga?

0 besvarade frågor

Dagar/månader

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Hitta

Senaste skrivit

Kategorier

Arkiv

Roligt stuff ;)

RSS

Besöksstatistik

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards