MonkeyLife

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

Dagen...

Av Emilia Wiberg - 21 november 2012 17:47

Hejsan hoppsan<3

Ja idag tog jag bussen till skolan kl. 08.29 och när jag var framme mötte jag Anthony<3

Och då hade jag:

No- ganska roligt(gupparbete om kroppen)

Spanska- Vet inte vad jag tycker om det :S börjar bli roligare nu när vi har ny lärare<3

Slöjd- Skit kul! idag fick vi glass på slöjden, jag sitter med Tilda,Soso och Anthony så vi snackare hela lektionen, och jag,Tilda och Anthony har bestämt att vi ska ta lite höst bilder till helgen.

So- inte jätte kul ;/  vi tittade bara på nyheterna! :(

Engelska- ganska kul för engångs skull, tittade på något avsnitt av ett fotbolls program som heter GOAL tror jag <3

Sen slutade jag 14.10 och då gick jag med soso och Anthony till konfirmatons läsningen, det var ganska kul, för vi skulle komma på 10 regler man skulle ha på en öde ö, både jag och Anthony sa "Inte bråka elle skada varandra" det roliga e att både jag och Anthoy brukar slåss och skada varandra hela tiden (på skoj då)

Sen när det slutade tog jag bussen hem.

När jag kom hem busade jag lite med katten, sen börja jag skriva detta inlägget och ska äta nu :)<3

Hejdå<3  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emilia Wiberg - 24 november 2012 20:25

Tjenare igen xD Jo andlednigen att jag och Tilda fotade var att jag ska byta till blogg.se istället! www.emiliaofsweden.blogg.se Gå gärna in och kolla ...

Av Emilia Wiberg - 24 november 2012 20:16

Halloj! Igår sova jag hos Tilda, med Tulle, SKIT KUL!! Jag och Tilda tog på oss Tulles kallingar xD, och Tulle hade klänning xD...

Av Emilia Wiberg - 22 november 2012 19:47

Tjena, sittrr och skypar med Tilda och Tulle, planerar lite inför fredagen, ska sova hos Tilda...

Av Emilia Wiberg - 21 november 2012 06:54

Ja som sagt godmorgon :) Trött som vanligt :/ men snart e det helg iaf ;)...

Av Emilia Wiberg - 21 november 2012 06:54

Ja som sagt godmorgon :) Trött som vanligt :/ men snart e det helg iaf ;)...

Läs gärna om mig (L)


Emilia här!
Kik: emiliawib

Ställ en fråga?

0 besvarade frågor

Dagar/månader

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012
>>>

Hitta

Senaste skrivit

Kategorier

Arkiv

Roligt stuff ;)

RSS

Besöksstatistik

Foto


Ovido - Quiz & Flashcards